torsdag 14 juni 2012

Lite halvknäpp information!

Hejsan svejsan! (Detta är ingen novell eller liknande, bara lite information) Och fråga mig inte varför jag skrev "halvknäpp information." Jag vet liksom själv inte varför jag kallar den halvknäpp. Allvarligt talat är den väl rätt vettig antar jag?

Okej, nu ska jag vara tydlig här:

  1. Jag kollade igenom lite gamla inlägg på min andra blogg.
  2. Jag hittade massa noveller där.
  3. Jag bestämde mig för att publicera några av dem här för att ni lättare ska hitta dem.
Så nu framöver kanske ni känner igen några av novellerna.
Varning! Det kan finnas fel i novellerna när det gäller de och dem. Jag var inte så bra på sånt då (Jag gör fortfarande fel ibland när det gäller sånt där)

Så vad tycker ni? Var informationen halvknäpp eller vettig?

1 kommentar: